Maksuehdot

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com


lataus 1png

Toimitusehdot

Myyntialue
Verkkokaupassamme myynnissä olevia tuotteita toimitetaan vain Suomen alueelle.


Toimitustavat

Lähetysten toimittamiseen käytetään Suomen Postia. Toimitukset lähetetään eteenpäin samana tai seuraavana arkipäivänä. Mahdollisista poikkeuksista informoidaan aina erikseen. Saapumisilmoitus lähetyksen saapumisesta lähetetään matkapuhelimeen.

Toimituskulut

Toimituksiin lisätään postituskulut €6,90.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tilaukset asiakkaalle n. 3 arkipäivän sisällä tilauspäivästä. Pyrimme pitämään verkkokaupan varastosaldot reaaliaikaisina, mutta jos jokin tilaamasi tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä välittömästi. Tilaukset pyritään lähettämään täydellisinä. Halutessasi lähetämme koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Kampanjoiden ja alennusmyyntien aikana postitusaika saattaa venyä 5-7 päivään.

Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on sovittava kanssamme aina etukäteen. Tavoitat meidät s-postilla divitia.office@gmail.com tai puhelimitse p. 040 140 2668. Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto-/ Palautuspostikulut tulevat asiakkaan maksettavaksi. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessaolevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen hintalappu tulee olla kiinni tuotteessa. Palautus tulee pakata huolellisesti, mielellään samaan pakettiin, missä se on saapunut. Emme palauta rahoja tuotteista, jos tuote on pakattu huonosti ja se rikkoontuu matkalla. Pyydämme huomioimaan esimerkiksi kenkiä palauttaessa, että kenkälaatikkoon ei saa liimata postin tarroja, vaan se kuuluu pakata niin, että kenkälaatikko säilyy vahingoittumattomana uudelleen myyntiin. Elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta. Jos mukana on tullut kaupanpäällisiä, on myös ne palautettava. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: asiakas-/lähetysnumero, nimi, osoite, puhelinnumero ja pankkitilinumero.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk:n kuluttua toimituksesta. Kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty, informoimme Paytrail Oyj:a ja palautus suoritetaan valitulle maksutavalle. Palauttaessa tuotteita on tärkeää huomioida, että vaihto-/ palautuspostituskulut tulee asiakkaan maksettavaksi.

Huom!

Toimituksen noutamatta jättäminen ei vastaa tilauksen palautusta. Noutamatta jätettyjen toimitusten kaikki toteutuneet postikulut sekä ylimääräiset muut kulut veloitetaan asiakkaalta aina ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman toimituksen uudelleenlähetyksestä perimme uuden postitusmaksun €6,90.

Reklamaatiotilanteet

Jos asiakas huomaa tuotteen olevan viallinen, on reklamaatio tehtävä meille välittömästi joko s-postitse divitia.office@gmail.com tai puhelimitse
p. 040 140 2668. Reklamointiaika on 14 päivää tuotteen ostohetkestä.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISET TUOTTEET

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi s-postitse divitia.office@gmail.com, puhelimitse p. 040 140 2668. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postin toimipisteeseen.